dizi izle

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 48.Bölüm izle 22 Kasım 2016






Video saniye sonra yüklenecektir. Tanıtımı geç  »








   
  

21 Yorum Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 48.Bölüm izle 22 Kasım 2016

  1. CML
    21:59 on Kasım 22nd, 2016

    Ses sorunu var (

  2. Admin
    22:01 on Kasım 22nd, 2016

    Hangi part ?

  3. mehmet
    22:34 on Kasım 22nd, 2016

    düzelmiş teşekkürler.

  4. HMZ
    22:34 on Kasım 22nd, 2016

    Teşekkürler hızınız için bilgisayar basında sunum hazırlarken izliyorum 🙂

  5. orhandemir
    22:34 on Kasım 22nd, 2016

    part3 13 dk sonra galiba

  6. Admin
    22:41 on Kasım 22nd, 2016

    Baktım, ses kayması yok.

  7. muzaffer
    22:45 on Kasım 22nd, 2016

    ya butun partlar ya 9 ya 19 cu sanıyede donuyo neden ?

  8. Admin
    22:47 on Kasım 22nd, 2016

    Video kalitesini internet hızınıza göre ayarlayın yada auto yapın.

  9. muzaffer
    22:48 on Kasım 22nd, 2016

    kalıte ayarlama konsolu cıkmıyo sadece ses ve dev ekran var

  10. meryem
    22:49 on Kasım 22nd, 2016

    admin baktım bi sıkıntı yok diyorsun ama seste sorun var ?

  11. Admin
    22:50 on Kasım 22nd, 2016

    Reklam çıkıyor olabilir.

  12. Admin
    22:52 on Kasım 22nd, 2016

    Hangi part ve dakika söyleyin bakıyım

  13. muzaffer
    22:53 on Kasım 22nd, 2016

    hayır vıdeonun altındakı dakıkaları felan gosteren cızgıde 19 sanıye doluyo vıdeoda 19 sanıyeye geldımı donuyo bazı partlarda 9 sanıye gosterıp 9. sanıyede donuyo

  14. muzaffer
    22:55 on Kasım 22nd, 2016

    mesela suan 2. part ızlıyorum 19. sanıyede kalıyo bıraz bekledımmı rusca tarzında bı yazı cıkıyo

  15. meryem
    22:55 on Kasım 22nd, 2016

    bütün partlarda bi sıkıntı var acaba sorun bende mi , robot sesi gibi çıkıyor sesler , reklam engelleyici falan da kapalı sıkıntı nedir acaba

  16. Admin
    23:00 on Kasım 22nd, 2016

    Sesde bir sorun yok bende izliyorum şuan bence sizde sorun var.

  17. muzaffer
    22:55 on Kasım 22nd, 2016

    mesela suan 2. part ızlıyorum 19
    sanıyede kalıyo bıraz bekledımmı rusca tarzında bı yazı cıkıyo

  18. Admin
    22:55 on Kasım 22nd, 2016

    Hep 9 ve 19 saniyede mi oluyor bunlar ?

  19. muzaffer
    22:58 on Kasım 22nd, 2016

    evet bazı partlar 9 bazıları 19

  20. HMZ
    23:23 on Kasım 22nd, 2016

    Sorun yok admin ben sorunsuz izliyorum maşallah yükler yüklemez sen izliyorum suan da 8. parttayım. Eline saglık tekrardan

  21. mehmet
    20:08 on Kasım 23rd, 2016

    DİZİ SAÇMALADI İYİCE

  22. Tuncay
    08:35 on Kasım 24th, 2016

    Mesaj lar süper

  23. murat
    16:10 on Kasım 24th, 2016

    Arkadaşlar benmi yanlış hatırlıyorum yoksa bunlar izleyicinin zekasınımı hafife alıyorlar?
    İLYAS depoda gözaltına alınıyor.ve binadan çıkıyorlar.deponun kapısı bina dışında değilmiydi?

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 48.Bölüm izle 22 Kasım 2016 - Yorum Yaz

Adınız*
E-Mail Adresiniz:*
Yorumunuz:*

A d v e r t i s i n g


Bu Dizileri izlediniz mi?